Pereiti prie turinio

Jei norite, pradėkite nuo šuns, nukreipiančio žemyn, vietoj šio stovinčio šuns. Jie taip pat padės priprasti būti apverstam ir sukaupti šerdies ir rankos tvirtumą stabilumui. Taip ne tik priartinsite tradicijas, bet ir jausite, ką iš tiesų tai reiškia.

Paėmimas Mes įtraukiame produktus, kurie, mūsų manymu, yra naudingi mūsų skaitytojams. Jei perkate per nuorodas šiame puslapyje, mes galime uždirbti nedidelį komisinį atlyginimą. Štai mūsų procesas. Porankiai veikia jūsų pagrindą ir pagerina pusiausvyrą, tuo pačiu suteikdami padidintos kraujotakos ir limfos tekėjimo pranašumus. Naudodamiesi pečius, rankas, šerdį ir nugarą, jūs įtraukiate visą savo kūną.

Pažvelkite į šias rankenų paruošimo parinktis ir variantus.

Kaka priartinkite savo peni Vakuuminiai siurbliai ir siurbliai, skirti padidinti nari

Yra daugybė variantų, tinkančių visiems lygiams ir sugebėjimams. Žemiau esančius judesius mes einame kaip progresija, tačiau atlikdami rankines rankos kiekviena diena yra skirtinga.

Redaktoriaus Pasirinkimas

Grįžkite prie šių judesių dažnai ir visada, kai jie jaučiasi jums tinkami. Norėdami sukurti stiprybę Čia yra keletas pratimų, kurie padės jums daugiau uždėti ant rankų ir rankų, kai ore bus viena ar abi kojos. Jie taip pat padės priprasti būti apverstam ir sukaupti šerdies ir rankos tvirtumą stabilumui. Vienos kojos žemyn nukreiptas šuo Nuo šuns, nukreipto žemyn, pakelkite dešinę koją kuo aukščiau, klubus laikydami kvadratu arba lygiagrečiai žemei. Tolygiai įspauskite į abu delnus. Pakelkite kairįjį kulną nuo žemės taip, kad jūsų svoris atitiktų pėdos rutulį.

Pakelkite dešinę koją aukščiau, kai leisite svorį į rankas. Atlikite pakartojimų iš kiekvienos pusės.

„Disney Infinity“ pristato fizinius žaislus į skirtingų platformų smėlio dėžės žaidimą

Pradėkite nuo šuns žemyn padėdami dešinę koją. Sulenkite kairįjį kelį ir numuškite kairiąją koją nuo grindų, daugiau pakeldami dešinę koją. Iš pradžių tai truks tik greitą sekundę, kol nusileisite žemyn. Tada pabandykite tuo pačiu metu šokinėti aukštyn abiem kojomis. Atlikite pakartojimų. Inversinis diržas Jei norite priprasti palaikyti aukštyn kojomis aukštyn kojomis, išbandykite apverstą stropą.

Paėmimas Mes įtraukiame produktus, kurie, mūsų manymu, yra naudingi mūsų skaitytojams. Jei perkate per nuorodas šiame puslapyje, mes galime uždirbti nedidelį komisinį atlyginimą. Štai mūsų procesas.

Jei anksčiau nenaudojote inversinio stropo, pradedantiesiems oro jogos užsiėmimai yra naudinga įžanga naudojantis šia įranga. Instruktorius gali jus nuvesti keliais judesiais ir pozomis bei pasiūlyti pakeitimus ir rodykles. Į dirželio audinį sudėkite pagalvėles arba sulankstytą antklodę. Padėkite audinį aplink apatinę nugaros dalį. Laikykitės ant audinio šonų, kai nukrisite atgal. Apvyniokite audinį aplink kojas, kad palaikytumėte, kai pakabinsite aukštyn kojomis.

Kaka priartinkite savo peni didelis penis 18 dydis

Leiskite Kaka priartinkite savo peni pakabinti virš galvos. Jei įmanoma, keletą sekundžių vienu metu spauskite rankas į grindis taip, lyg tai darytumėte ant rankų.

Norėdami sukurti stiprybę

Laikykite šią poziciją ne ilgiau kaip 5 minutes vienu metu. Inversinės stropo parinktys Raskite Kaka priartinkite savo peni rajone studiją, kurioje yra inversijos stropai įprastų ar oro jogos užsiėmimų metu. Kitas pasirinkimas yra naudoti TRX pakabos treniruoklį.

Čia galite įsigyti TRX pakabos treniruočių rinkinių. Lydekos sienos laikosi Ši padėtis padės išsiugdyti viršutinę kūno jėgą ir pripras prie to, kad kojos būtų nuo grindų.

Galite eksperimentuoti perkeldami kojas į aukštesnę ar žemesnę padėtį. Vietoj sienos taip pat galite naudoti dėžę, laiptelį ar sofos sėdynę.

Sėdėkite atsukę nugarą į sieną ir ištiesę kojas priešais save. Ant kilimėlio šalia kulnų padarykite horizontalų ženklą. Tada eikite į stalviršio padėtį, sulygindami riešo raukšles ant linijos arba padėdami rankas ten, kur buvo kulniukai.

Pereikite prie šuns, nukreipiančio žemyn, rankomis prispausdami prie grindų ir pakeldami klubus link lubų. Vienu metu uždėkite koją ant sienos už jūsų ir eikite kojomis aukštyn, kol būsite L formos. Leiskite kaklui išlikti neutraliam, kai ausys yra tarp jūsų rankų. Laikykite šią poziciją ne ilgiau kaip 1 minutę. Pakartokite kartus.

  • Teisingai teisingai storio storio
  • Gausybė tokių pat nuotraukų, žaidimų, papuošimų ar kitų detalių galima atrasti beveik kiekvienoje šventėje.
  • 3 cm storio
  • Padidejusio nario nuotrauka
  • Veiksmai, kaip susitvarkyti | Sveikata | June

Tobulėjant, jūs galite nueiti kojomis aukščiau sienos, kad pečiai, klubai ir kulnai būtų vienoje linijoje. Įvaldę lydekos laikymą, galėsite nukeliauti kojomis aukščiau sienos, eidami rankomis prie sienos, kad patektumėte į visą rankos padėtį.

Tokiu žingsniu jūsų skrandis bus nukreiptas į sieną. Naudokite sieną kaip lietimo tašką, kai balansuojate tik ant rankų.

Kaka priartinkite savo peni Padidejes narys Video Video

Šie du požiūriai leido jums po ranka, kad siena yra už nugaros. Jei norite, pradėkite nuo šuns, nukreipiančio žemyn, vietoj šio stovinčio šuns. Šiek tiek pakelkite dešinę koją. Tada, nuleidę rankas ant grindų, nuleiskite ją atgal iki grindų ir pakelkite kairę koją, o tada dešinę. Sureguliuokite savo kūną taip, kad kojos, klubai ir pečiai būtų tiesioje linijoje, ir laikykite šią poziciją kuo ilgiau. Paspauskite rankas į žemę šiek tiek platesniu atstumu nei per pečius, tada pakelkite klubus virš savęs, laikydami kojas ir kojas.

Kaka priartinkite savo peni Penio dydis pirstais

Įsivaizduokite, kad suspauskite šlaunis kartu ir kojas ir pėdas pakelkite aukščiau galvos. Išlyginkite savo kūną taip, kad jis būtų sukrautas vertikaliai virš jūsų rankų, ir laikykite šią poziciją kuo ilgiau.

Kai tik pakabinsite jį, pasodinkite rankas atokiau nuo sienos, kad kojos paliestų sieną tik tada, kai judate per daug į priekį.