Pereiti prie turinio

Pajuskite paprastos kėdės šilumą ir jaukumą - šaltinį. Kai jūs stovite ant lentos krašto, drebėdamas iš baimės ir nedrįsdamas pradėti ar užbaigti judėjimo, jūsų viršininkas, draugai ar artimieji, puikiai žinantys, kad sugebate susitvarkyti su šia užduotimi, ima jus kaltinti neryžtingumu ir pataria paprasčiausiai daryk tai, ko reikia. Turite suprasti, kad šias laimės akimirkas verta gyventi.

Įspėjimai Raumenys, padedantys valdyti klubų judesius, yra sudėtingi, o svarbiausias yra gluteus maximus. Čia išvardyti pratimai gali padėti padidinti regiono dydį, tačiau jie nepakeis jūsų kaulų struktūros. Atminkite, kad klubo sąnariai ir dubens vis dar vystosi maždaug sulaukus 20 metų. Norėdami pamatyti reikšmingą poveikį, tiesiog būkite nuoseklūs ir nepasiduokite.

Esmė Jei praleidote laiką sporto salėje, yra didelė tikimybė, kad esate susipažinęs su kabelių mašina. Šis funkcinis treniruoklių komplektas, dar vadinamas skriemulio aparatu, yra daugelio sporto salių ir sportininkų mokymo centrų kuokšteliai.

Kabelių mašina yra didelis gimnastikos įrangos gabalas, turintis reguliuojamus kabelio skriemulius. Kabelių atsparumas leidžia atlikti daugybę pratimų įvairiomis kryptimis.

Kaip padidinti klubus atliekant pratimus

Kai kurie aparatai turi vieną ar dvi kabelines stotis, kiti - kelis. Šiame straipsnyje apžvelgsime kabelių pratimų pranašumus, kaip juos saugiai atlikti ir pratimus kabeliu, kuriuos galėsite išbandyti kitą kartą būdami sporto salėje.

Kokie yra kabelinių pratimų pranašumai? Galimybė atlikti pratimus skirtingais judesių diapazonais yra vienas iš pagrindinių privalumų, kuriuos į treniruotę įtraukite kabelių mašinų pratimai.

11 krūtinės ląstos stuburo osteochondrozės pratimų pratimų

Taip pat Amerikos mankštos taryba teigia, kad kelias savaites atsitraukęs nuo štangos ir hantelių bei naudodamiesi laidais, galite padidinti savo jėgą ir sulaužyti kūno rengybos plokščiakalnį. Tačiau kas būtent daro kabelinę mankštą Kaip atlikti pratima Ekspertu nuomone del nario padidejimo treniruotė? Na, pradedantiesiems tai skirtingai nei įprasta sunkumų kilnojimo mašina, kurios judėjimo kelias yra fiksuotas.

Kabelinis aparatas taip pat suteikia galimybę atlikti daugiau pratimų įvairioms raumenų grupėms ir leidžia lengvai ar sunkiai treniruotis.

Kaip mankštinti blauzdos raumenis

Be to, kadangi ši įranga paprastai yra saugi, pradedantiesiems yra mažesnė tikimybė susižeisti naudojant lyninį aparatą, palyginti su laisvaisiais svoriais ar tradicinėmis svarmenų mašinomis, - paaiškino Wickham.

Nepaisant to, reikia šiek tiek laiko, kad priprastumėte naudotis kabelių sistema ir rankenų įvairove, kurią galite naudoti skirtingiems pratimams.

Bet kai tik užklupsi, greičiausiai patiks šio viso kūno treniruoklio efektyvumas ir intensyvumas. Saugos patarimai Apskritai kabelių mašina laikoma saugia mankštos įranga visais lygiais.

Tačiau yra keletas žingsnių, kurių galite imtis, kad padidintumėte savo saugumą dirbdami. Duokite sau pakankamai vietos.

Kabelinė mašina užima daug grindų, todėl atliekant pratimus reikia mokėti laisvai judėti. Kreipkitės pagalbos. Jei nežinote, kokiame aukštyje reikia nustatyti laidus ar kaip atlikti žingsnį, visada kreipkitės pagalbos į sertifikuotą asmeninį trenerį.

Kaip atlikti pratima, kad padidintumete nari 25 Penio dydis

Atlikdami pratimą netinkamame aukštyje, ne tik sumažėja efektyvumas, bet ir padidėja tikimybė susižeisti. Neperkraukite savęs. Kaip ir laisvus svarmenis bei kitas atsparumo mašinas, rinkitės patogų svorį, leidžiantį naudoti tinkamą formą.

Patikrinkite, ar nepažeista.

Kaip atlikti pratima, kad padidintumete nari Padidinkite nario vaizdo pamoka namuose

Prieš pradėdami juos naudoti, patikrinkite laidus ir priedus. Perspėkite personalo narį, jei ant kabelių matote plyšių ar plyšių. Nekeiskite įrangos. Jei norite išlikti saugūs, naudokite tik tas kabelių mašinos rankenas ir priedus. Be to, nemodifikuokite įrangos pridėdami plokštes ar kitokį atsparumą prie svorio krūvių.

Kaip atlikti pratima, kad padidintumete nari Naminis vakuuminis siurblys uz nario padidejima

Kabelio pratimai viršutinei kūno daliai Kabeliniame aparate galite atlikti daugybę pratimų, kurie nukreipti į viršutinės kūno dalies raumenis. Du iš populiaresnių pratimų, nukreiptų į krūtinę, pečius ir tricepsą, yra stovintis pečių presas ir lyninė krūtinės lėkštė.

How to detect your Razer Device in Synapse 3

Stovintis pečių presas Stovėkite tarp dviejų žemo ir vidutinio aukščio kabelių su rankenomis. Užsičiaupkite žemyn, suimkite kiekvieną rankeną ir atsikėlę alkūnes kad padidintumete nari į pradinę padėtį spausdami pečius. Rankenos turėtų būti šiek tiek aukštesnės už pečius.

Kaip atlikti pratima, kad padidintumete nari Valstybes pletros technologija

Žingsnis atgal viena koja, kad turėtumėte daugiau stabilumo. Įkiškite savo šerdį ir stumkite laidus aukštyn, kol rankos ištiestos virš galvos. Pasukite atgal, kol rankenos bus lygios su pečiais.

Kaip greitai padidinti potenciją namuose

Atlikite 2—3 10—12 pakartojimų rinkinius. Kabelio skrynia Stovėkite tarp dviejų laidų, kurių rankenos yra šiek tiek aukščiau pečių. Suimkite rankeną kiekvienoje rankoje ir viena koja ženkite į priekį. Rankos turi būti ištiestos į šonus.

Kaip atlikti pratima, kad padidintumete nari Dulkiu siurblys gali padidinti varpa

Šiek tiek sulenkite alkūnes ir pasitelkite krūtinės raumenis, kad rankenos susirenka į susitikimą centre. Pauzė, tada lėtai grįžkite į pradinę padėtį. Kabelinė mankšta dėl abs Pilvo raumenų treniravimas su nuolatine įtampa yra greitas būdas sustiprinti ir tonizuoti savo vidurinę dalį.

Norėdami gauti puikų Kaip atlikti pratima ir pagrindinę treniruotę, išbandykite medžio drožlių mankštą.

Sukurkite jėgas ir pagerinkite savo treniruotes atlikdami šiuos kabelinius pratimus

Medienos pjaustymas Atsistokite prie kabelinės mašinos šono, kad kojos būtų pečių plotyje. Skriemulys turėtų būti aukščiausioje padėtyje. Prie kabelio kablio pritvirtinkite rankeną. Suimkite rankeną abiem rankomis virš vieno peties. Jūsų rankos bus visiškai ištiestos ir žiūrėsite į skriemulį. Traukite rankeną žemyn ir per visą savo kūną, kol liemens ir klubų pasisuksite. Būsite priešingoje pusėje. Laikykite savo abs visą laiką užsiėmę. Kabelinės mankštos apatinei kūno daliai Jūsų apatinei kūno daliai gali būti naudinga atlikti įvairius kabelinius pratimus, nukreiptus į jūsų glutes, keturračius ir pakaušius.

Norėdami išmokyti slydimus, išbandykite šiuos du apatinės kūno dalies kabelio pratimus.

Kegel treniruoklis vyrams

Slydimo atatranka Stovėkite prieš kabelinę mašiną su žemiausiu skriemuliu. Prikabinkite kulkšnies priedą prie kabelio kablio ir apvyniokite priedą aplink kairę kulkšnį.

Įsitikinkite, kad jis saugus. Švelniai laikykite ant mašinos, kad palaikytumėte viršutinę kūno dalį. Šiek tiek sulenkite dešinįjį kelį, kairiąją koją pakelkite nuo grindų, o kairę koją ištieskite už savęs.

Kaip turėti stipresnes kojas

Nesukite arkos. Grįžkite tik tiek, kiek galite, nepakenkdami savo formai. Paspauskite judesio pabaigoje ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite 10 kartų, prieš keisdami į kitą koją. Atlikite 2—3 10 pakartojimų rinkinius ant kiekvienos kojos. Rumunijos aklavietė Stovėkite prieš kabelinę mašiną su žemiausiu skriemuliu.

Prikabinkite dvi rankenas arba virvę prie kabelio kablio. Jei naudojate rankenas, paimkite rankeną į kiekvieną ranką ir atsistokite. Pėdos turi būti viena nuo kitos pečių plotyje. Vaizdo nario didinimas, kad stovite pakankamai toli nuo mašinos, kad turėtumėte pakankamai vietos sulenkti klubus.

Atpalaiduok kaklą. Atpalaiduokite veido raumenis. Kelias minutes ramiai pasėdėkite, mėgaukitės visiška ramybe. Kai tau atrodo, kad plauki lėtai, esi visiškai atsipalaidavęs. Išnaudokite savo vaizduotę iki galo ir įsivaizduokite save kaip Egipto faraoną, išdidų kaip sfinksą ir linksmą kaip Jevgenijus Petrosianas.

Šiek tiek sulenkite kelius ir sulenkite į priekį ties klubais, o pasipriešinimas tempia rankas link jūsų kojų. Visą laiką palaikykite užfiksuotą ir tiesiai atgal. Pauzė ir pratraukite nuo klubų, kad atsistotumėte.

Rekomenduojama

Esmė Kabelinės mankštos įtraukimas į jūsų kūno rengybos rutiną yra puikus būdas padidinti savo treniruotės įvairovę, ugdant jėgas ir treniruojant raumenis iš skirtingų kampų.

Jei manote, kad mankštinatės dar neseniai, arba nežinote, kaip naudotis kabeline mašina, būtinai paprašykite sertifikuoto asmeninio trenerio pagalbos.

Teminiai Portale